Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Boze! To snad ne! A to se nektere zeny rozciluji nad zvednutym prkynkem :D

1 0
možnosti
Foto

:-)Prkýnka mě neberou ani doma, neb zrovna tam jsem v poslední době obklopena pouze chlapy. Mějte se:-)

0 0
možnosti
VH

Že já jsem tohle za celé tři čtvrtiny století nezažil! Jak je toto možné! Oč vše jsem ochuzen!!!

0 0
možnosti
Foto

Nic není ztraceno. Třeba si pozvěte malíře;-):-).

0 0
možnosti
IS

No tak to je peklo. Kulturní.

1 0
možnosti
Foto

R^ Tomu se téměř nedá věřit, ale že byste si to vymyslela, je pravděpodobné ještě méně. :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)opravdu jsem si to nevymyslela (fabuluji sice s oblibou, ale jenom v povídkách:-)), a kamarádce věřím. Ale když jsem to od ní slyšela, také jsem zůstala sedět s otevřenou pusou.

0 0
možnosti
Foto

Paní Svozilová,moc Vám děkuji... v této době článek hodný pozlacení, namířený do řad naší národní dokonalosti. A - maličko bych vynechala věci genderu,protože právě o mužích odjinud se vedou - všimněte si - o mužích - všechny ty písemné litánie o všelijaké inteligenci a návycích.

 Trochu prozaicky : Kdysi za svobodna jsem si pozvala řemeslníky..neskutečné..... po třech dnech jsem požádala kamaráda, aby mi domu přišel dělat chlapa, manžela, přítele... najednou to šlo tak nějak bez dvaceti přestávek na pivo a příššerného ,,paninko,,.

2 0
možnosti
Foto

Ano, machrů člověk zažije dost i dnes, navzdory tomu, že doba melouchářů (snad) skončila.

1 0
možnosti

No, to je hnus8-o! Ale víte co, facku by zasloužila jeho maminka i manželka! Maminka za výchovu, manželka za toleranci!;-O

1 0
možnosti
Foto

No, pravda je, že se to někde museli naučit.:-/

0 0
možnosti
MJ

Vám, Ludmilo, karmu a těm, o kterých jste psalaRv

1 0
možnosti
MS

Dokážu si představit, že existuje spousta lidí bez rozdílu pohlaví, kteří se po spláchnutí štítí vzít na veřejném záchodě do ruky štětku (pokud tam vůbec je). Ale že se najde chlap, který za sebe nechává doma i splachovat, a navíc to "předvede" i u klientky, to mi hlava nebere. To musí být skutečně hovado nejhrubšího zrna. :-/

5 0
možnosti
Foto

Tak...párkrát jsem v nouzi musel použít dámské wc a ... nespláchnuté zakrvácené vložky, použité tampony kolem mísy...Chci tím říct, že tahle "kulturnost" není o genderu, ale obecně o lidech :) 

A jinak karma...obdobně by se dalo vypíchnout třeba násilí na ženách :)

0 0
možnosti
Foto

Máš samozřejmě pravdu, Karle, ale tady je to ještě trošku o něčem jiném. Ne jen o té kulturnosti, ale spíš o jakémsi pohrdání ženami, jako takovými.

5 0
možnosti
  • Počet článků 123
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 843x
Píšu.

Pořád ještě mě to hodně baví. Tohle mám zatím za sebou:

Hledá se autor bestselleru 2015 (nakl. Fragment), Černá série (Pusinky), po povídce též v 6. a 7. antologii českého hororu, 3. a 4. českém thrilleru (Ladislav Kocka), Hřbitov bílých králíčků (21 povídek, Viking), mysteriózní román s nádechem hororu Sběračka kostí (Krigl), Achernar, horor, lehce šmrncnutý mystikou a fantasy a hororová thrillerová duologie Zemři, Kaine: Svatyně a Zemři, Kaine: Stín (všechny Golden Dog). Kratší povídku sem tam potkáte i v nějakém tom sborníku. Kolem stovky dalších dokončených příběhů a dva mysteriózní romány zatím čekají na svého nakladatele.