Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A zas ta strašná nejistota o životě :)) R^

0 0
možnosti
Foto

:-)A kdybys ještě věděl, jak se ten ubohý chlapec ve skutečnosti jmenoval;-).

1 0
možnosti
Foto

když se hezky píše, jde to samo a druhé to potěší:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Děkuji. Mě zase vždycky potěší vaše pěkné fotografie.

0 0
možnosti
MS

"A musím přiznat,“ lehce zrůžověla, „že ještě pár let potom, jsem měla hodně, ale opravdu hodně zkreslené představy o životě." R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju:-). Hezky se mi to psalo.

0 0
možnosti
JT

R^ četlo se hezky, ale tady v diskusi se cítím být v roli osamělého Vaška:-) A do popisovaného mám taky daleko;-(

0 0
možnosti
Foto

:-)Já Vaška úplně chápu. A co se týče popisovanéhoRv, buďte rád:-).

0 0
možnosti
Foto

Ludmilo, to je počteníčko při pondělku, hned se zlepší nálada!;-DR^

0 0
možnosti
Foto

To je dobře, v pondělí se cítím jako kocour Garfield, také bych ho zrušila.:-)

1 0
možnosti
Foto

LudmiloR^;-D mám zážitek černého svědomí. Doopravdy nelze nikoho kreslit v teplákách, aby se figura naučila. měla jsem na koleji řadu kámošů, z jiných oborů, matematiků, techniků. Rádi hospodu, malé kapesné. Přemluvila jsem jednoho ku stání modelem na akt. Když řeknu, že to neustál, lžu jak když tiskne. Profesor, ak mal. během práce dělal korekce a těžko vysvětlovat, že některý věci mají některý spolužačky kreslit jinak, v klidu;-D já byla ze střední fakt zvyklá.;-D Nadstandardní výbava jaká se nevidí v dlouhé předlouhé ,,pozorné,, pozici. Strašný bylo, dodneška se stydim, že ze studijního ta odměna vymlátit nešla , lítali jsme po všech čertech, až nakonec kámoš dostal tak šedesát korun na konci školního roku, kdy se musel než na hospodu soustředit na zkoušky.

krásný den a díky moc za cosi ,,známé,,:-)V

0 0
možnosti
Foto

Ono je to náročné, já bych určitě stát nevydržela, nepohnout se tak dlouhou dobu. Nedokážu sedět ani pro portrét. Když se učila dcera, také sehnala kamaráda jako model, ale nevím, kolikrát tam byl, myslím, že jednou mu to stačilo. A to dostal normálně zaplaceno:-);-).

1 0
možnosti
Foto

Možná to tak za vás bylo, u nás nikoliv... Paní modelka byla čtyřicátnice (v nejlepších letech) - krev a mlíko), mužský model hubený starší pán, asi pětašedesátiletý. V létě dobré, v zimě mrzli,... Vzpomínám - paní modelka na polovině těla husí kůži, na druhé, zejména v oblast hýždí - hýždě - a jedna půlka rudá od sálajícího teplometu. Pan učitel, "figury", akad, malíř E.R., byl přísný, nikdo by si k němu nic nedovolil .... Po straně jsme sice také leccos špitali, modely jsme ale nepomlouvali. Divili jsme se, že je škola vůbec sehnala. Za hodinu ztuhlého sedění, nebo i stání v nějaké často i nemožné pozici byli odměňování částkou 6 Kčs. KDO by prosímvás za ty peníze tři hodiny trpěl? No jo, je jiná doba. A "sranda" musí bejt - i kdyby na chleba nebylo... ;-D... :-/

0 0
možnosti
Foto

Ano, je to těžkej chleba, máte samozřejmě pravdu. Myslím, že situace je i dnes dost podobná a sehnat dobrý model těžké. A v zimě mrznou stále stejně. Jinak, nejedná se zrovna o moje zážitky, jen je mám tak nějak z první ruky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 123
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 843x
Píšu.

Pořád ještě mě to hodně baví. Tohle mám zatím za sebou:

Hledá se autor bestselleru 2015 (nakl. Fragment), Černá série (Pusinky), po povídce též v 6. a 7. antologii českého hororu, 3. a 4. českém thrilleru (Ladislav Kocka), Hřbitov bílých králíčků (21 povídek, Viking), mysteriózní román s nádechem hororu Sběračka kostí (Krigl), Achernar, horor, lehce šmrncnutý mystikou a fantasy a hororová thrillerová duologie Zemři, Kaine: Svatyně a Zemři, Kaine: Stín (všechny Golden Dog). Kratší povídku sem tam potkáte i v nějakém tom sborníku. Kolem stovky dalších dokončených příběhů a dva mysteriózní romány zatím čekají na svého nakladatele.