Diskuse

Konec světa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^R^R^R^

A všechno dobré v novém roce. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ beze slov a bez výhrad...

3 0
možnosti
Foto

Díky a krásný celý další rok:-).

0 0
možnosti
Foto

Ludmilo, četla jsem jedním dechem, super! Jinak vše už řekla Radka a jak jinak, než krásně;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za návštěvu, Karle:-)

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, to je zase užívání si a ponor do slov a vtažení jako do opravdova.R^.. přesně vidím náš park, atmosféra dětství a zlob, co jeden zažije, moje zakázaná cesta ...jako blázen jsem se bála jít jednou cestou, kvůli kameni, v němž byla hlava psa - já ji tak viděla... jeden kámen v parku byl podivný... pod ním někdo musel být, byl každou chvíli jinak z hlíny vyhozený...užívala jsem si vnímání věcí sama, své strachy, přitažlivé strachy

Moje dcera mne před třemi roky podarovala knížkou Dějí se větší podivnosti - Kelly Linková...knížka , která mne naprosto dostala...A tak si troufnu říct - česká Svozilová je ještě daleko lepší.

Ludmilo, přeju Ti jen to nejlepší do nového roku a nám přeju Tebe tady jako vzácnost.V:-)

2 0
možnosti
Foto

Moc ti děkuju, Radko. Dětská fantazie je bezbřehá a tobě, bohu díky, zůstala.:-) Tu knížku si seženu a přečtu. A taky ti přeju jen to nejlepší - celý další rokV.

1 0
možnosti
ES

Díky, moc ráda čtu Vaše povídky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 123
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 843x
Píšu.

Pořád ještě mě to hodně baví. Tohle mám zatím za sebou:

Hledá se autor bestselleru 2015 (nakl. Fragment), Černá série (Pusinky), po povídce též v 6. a 7. antologii českého hororu, 3. a 4. českém thrilleru (Ladislav Kocka), Hřbitov bílých králíčků (21 povídek, Viking), mysteriózní román s nádechem hororu Sběračka kostí (Krigl), Achernar, horor, lehce šmrncnutý mystikou a fantasy a hororová thrillerová duologie Zemři, Kaine: Svatyně a Zemři, Kaine: Stín (všechny Golden Dog). Kratší povídku sem tam potkáte i v nějakém tom sborníku. Kolem stovky dalších dokončených příběhů a dva mysteriózní romány zatím čekají na svého nakladatele.