Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opravdu dobré... Krásně jsem se bála. a mohu posoudit, zrovna jsem dočetla povídky výborného G.G. Márqueze (také hororové). Přečtu si další povídky na tomto blogu. Díky. R^

0 0
možnosti
Foto

Já též děkuji za Vaši přízeň :-);-).

0 0
možnosti
Foto

...tak...jo...seš dobrá...je to lahůdka číst tvůj text. Krásná čeština...

0 0
možnosti
Foto

bude znít blbě, ale prostá pravda..U toho Tvého čtení mi vždycky buší a narůstá srdce a závislostí na řádkách jsem před explozí;-Dtou horní... horní infarktovou...bože, v kolika liniích Ty se propletáš a kouzlíš, to snad neni ani možný!... R^Vkrásný zase...Ludmilo:-).

2 0
možnosti
Foto

Radko, ty mi zase nadbytečně lechtáš ego, to se nedělá:-). Ale díky. Mám velkou radost, že se ti to líbíV.

1 0
možnosti
Foto

V tenkých spojích mezi neurony roste imaginace... :-)R^

0 0
možnosti
MK

R^ Rád jsem si přečetl taky něco jiného než obvykle. Fantazie pracovala, skoro jsem byl u té branky a .....

Asi se budu sem tam vracet.

0 0
možnosti
Foto

R^Ludmilo, opět jsem četla jedním dechem. Vzhledem k tomu, že jsem předtím zhlédla film o duších, napětí bylo o to větší. A jsem ráda, že všude kolem je bílá sněhová pokrývka-prozatím;-)

0 0
možnosti
Foto

;-DDíky. Tohle bylo jen takové jemné.

1 0
možnosti
  • Počet článků 123
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 843x
Píšu.

Pořád ještě mě to hodně baví. Tohle mám zatím za sebou:

Hledá se autor bestselleru 2015 (nakl. Fragment), Černá série (Pusinky), po povídce též v 6. a 7. antologii českého hororu, 3. a 4. českém thrilleru (Ladislav Kocka), Hřbitov bílých králíčků (21 povídek, Viking), mysteriózní román s nádechem hororu Sběračka kostí (Krigl), Achernar, horor, lehce šmrncnutý mystikou a fantasy a hororová thrillerová duologie Zemři, Kaine: Svatyně a Zemři, Kaine: Stín (všechny Golden Dog). Kratší povídku sem tam potkáte i v nějakém tom sborníku. Kolem stovky dalších dokončených příběhů a dva mysteriózní romány zatím čekají na svého nakladatele.