Diskuse

Kostelník

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Namlouvací tykadla jsou plachá R^

(a doufám, že bude pokračování: Postelník :-))

0 0
možnosti
Foto

;-DAle nevím, jestli by Postelník prošel zdejším sítem. Ikdyž... Budu si ten nápad hýčkat.;-)

1 0
možnosti
Foto

Lído, pro mě jsi tady na blogu naprosto bez konkurence. Skvělý.

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, ty a pan Zajíc rovněž nemáte chybu :-)

0 0
možnosti
MJ

Krásná povídka, úplně se mi tajil dech...

1 0
možnosti
Foto

R^Vynikající, jako ostatně vždy.

3 0
možnosti
Foto

Tak to umí napsat jedině Ludmila.R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Nádhera prostě :) Spousta emocí během čtení i po přečtení. Spousta myšlenek během čtení i po přečtení :) A tohle navíc, výjimečně, nebalo ani tak moc dlouhé ;)R^

3 0
možnosti
Foto

:) Zmýlil jsem se...bylo to dlouhé...ale rychle to čtení uběhlo :)

0 0
možnosti
Foto

sedím tu a strašně ráda bych ti něco napsala, ale zase jako tele nevim, co... prstůvisení... protože vidim tu mnohovrstevnatost a něco, k čemu se skoro nedá ani ve snu přiblížit. Ty prostě píšeš tak krásně a vlastně pokaždé jinak a já jsem pohlazená a v dece a pokorně menší každou tvou povídkou.V

1 0
možnosti
Foto

Radko, ty jsi na mě moc hodná:-). Já se zase těším, kdy najdu na blogu něco od tebe.

1 0
možnosti
JS

R^R^R^Ludi, nádhera... úplně jsem se do toho vnořila...

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS