Diskuse

Vilma

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezké, jsem ráda, že je Vilma obyčejné dítě. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásný a už se těším na příště!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Super! A tentokrát jsem se ani nebála ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)příště. Dočkáš se :-).

1 0
možnosti
Foto

Lído, Radka mě teda komplet předběhla! Prostě...super!!! Jo a mám ráda tebe i tvoje psaní, jako fakt!R^

0 0
možnosti
Foto

Ludmilo.(tak počkaaat;-D...zchladit emoce...) já mám vážně pocit, že jsi ženská z jiné galaxie, co nás a naše pocity, naše lidský podstaty umí zrentgenovat s hypersuperpřesností techniky - kdyby šlo jen o nějaký pitomý pití čaje nebo kafe nebo piva...a to je minimum z toho, co Ty umíš. Skvělý, skvěle napsaný ve Všem! a skvělý celý blog i s videem - od A až do ŽVR^ tě mam ráda:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky. Měla jsem teď takový těžší období, kdy mi ani psát nešlo, tak jsem to musela vykompenzovat něčím jiným, než zrovna hororem. A – taky tě mám ráda:-)V, Radko.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS