Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ludmilko, nechala jsem si tě až na dnešní ráno a pěkně s kafíčkem po ruce si vychutnala tu slast. Stálo to za to a já se moc těším na knížku! ;-)R^Osobní setkání mě taky moc potěšilo-konečně!;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuju. Také jsem tě ráda poznala.:-)

0 0
možnosti
Foto

Mám moc ráda Vaše psaní. I mě zajímalo, proč Vás tu nenacházím, touhle ukázkou jste vše napravila. Ráda jsem viděla, že opravdu existujete ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Bohunko. Já se zase těším na něco pikantního od Vás:-);-).

1 0
možnosti
Foto

Ufff! No teda! Pěkně se to čte, ale raději ne před spaním.R^:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

:-):-)To jste ještě nečetla všechno;-).

0 0
možnosti
Foto

Nenápadně jsem se protáhl dírou vyslintanou v nádvoří a stálo to za to :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já bych do ní nelezla, neb vím, kdo ji tam vyslintal:-). Díky za nahlédnutí:-).

1 0
možnosti
Foto

Jsem mile překvapena!R^Sehnat nakladatele, to je story sama o sobě. Zkuste menší, ty větší ani neodpoví.

1 0
možnosti
Foto

Díky. Už píšu pár let a vyzkoušela jsem leckoho. Ale uvidíme. Vzdávat to nebudu.

2 0
možnosti
JS

Kdy bude knížka ke koupi?

Tohle se vůbec nečetlo...

To jsem totiž rovnou vdechla! :)

0 0
možnosti
Foto

Těší mě, že se to líbí. Jestli bude někdy ke koupi, to nevím. Píšu do šuplíku. Čeští nakladatelé už mají své osvědčené koně, je hrozně těžké někoho uhnat.:-).

1 0
možnosti
Foto

uf...teda...kde se to v tobě bere? DOBRÝ!!!R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Zuzko. Už se těším na další Londýn.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^karmaR^

jinak to páteční setkání bylo moc fajn;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 123
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 843x
Píšu.

Pořád ještě mě to hodně baví. Tohle mám zatím za sebou:

Hledá se autor bestselleru 2015 (nakl. Fragment), Černá série (Pusinky), po povídce též v 6. a 7. antologii českého hororu, 3. a 4. českém thrilleru (Ladislav Kocka), Hřbitov bílých králíčků (21 povídek, Viking), mysteriózní román s nádechem hororu Sběračka kostí (Krigl), Achernar, horor, lehce šmrncnutý mystikou a fantasy a hororová thrillerová duologie Zemři, Kaine: Svatyně a Zemři, Kaine: Stín (všechny Golden Dog). Kratší povídku sem tam potkáte i v nějakém tom sborníku. Kolem stovky dalších dokončených příběhů a dva mysteriózní romány zatím čekají na svého nakladatele.