Diskuse

Samota

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuju za návštěvu. Jsem ráda, když se povídky líbí.

0 0
možnosti
Foto

Tý jo! Četla jsem to jedním dechem. Nádhera!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

tohle mi nedělej! Normálně jsem chtěla něco dělat a místo toho si čtu. A je to zase super, to tvoje psaní.R^

0 0
možnosti
Foto

Zuzko díky. Jsem ráda, že se líbilo.:-)

0 0
možnosti

tohle si necham na vecer do postele...zacal jsem cist, ale den me rusil,Lido

tesim se

1 0
možnosti
Foto

Teda, Lído....pěkně plíživá hrůza! R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Šárko. Tahle je, myslím, ohledně hrůzy trošku komornější:-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS